Atteikuma tiesību izmantošana

Iepērkoties internetā, patērētājs ar tirgotāju slēdz distances līgumu, kas tiek noslēgts, kad pēc pasūtījuma noformēšanas klients saņem apstiprinājuma e-pastu. Distances līgums piešķir katram klientam atteikuma tiesības.

Pircējs var atteikties no šā līguma un atgriezt preci 14 dienu laikā no preces piegādes datuma, neminot iemeslu, saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu”.

Kā var paziņot par vēlēšanos atteikties no distances līguma?

Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums ar nepārprotamu paziņojumu ir jāinformē mūs, Health OK, SIA, par lēmumu atteikties no šī līguma. Visērtāk un visātrāk to var izdarīt, nosūtot e-pastu uz [email protected] Atteikuma veidlapa

Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja savu paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu nosūtīsiet pirms atteikuma tiesību termiņa beigām.

Kuras izmaksas tiks atmaksātas un kā?

Ja jūs atteiksieties no šī līguma, mēs jums atmaksāsim visus no jums saņemtos maksājumus, tostarp piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas radušās tādēļ, ka jūs esat izvēlējies piegādes veidu, kas nav mūsu piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids), bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad mēs tikām informēti par jūsu lēmumu.

Atmaksāšana tiks veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu jūs izmantojāt sākotnējam darījumam, ja vien neesat skaidri paudis piekrišanu to darīt citādi. Jebkurā gadījumā no jums saistībā ar šādu atmaksāšanu netiks iekasēta nekāda maksa.

Kā man atgriezt preces?

Jums preces jāatgriež atpakaļ bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad jūs mums paziņojāt savu lēmumu atteikties no pirkuma. Termiņš būs ievērots, ja jūs preces nosūtīsiet atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām.

Preces var atgriezt klātienē (adresi skatīt šeit) vai nosūtīt ar starpnieka palīdzību, piemēram, ar kurjeru Venipak, Omniva, Itella vai DPD. Jums būs jāsedz ar preču atpakaļ atdošanu saistītās tiešās izmaksas. 

Vai es varu atgriezt lietotu preci?

Nē, pēc lietošanas preci vairs nav iespējams atgriezt. Jūs esat atbildīgs par preces vērtības samazināšanos vai tās izmantošanu pretēji labai ticībai, ja prece atteikuma tiesību izmantošanas laikā lietota, pārsniedzot tās īpašību un veida noskaidrošanai un pārbaudei nepieciešamās robežas.

Kad nevar izmantot atteikuma tiesības?

Latvijas Republikas Ministru kabineta noteikumos par distances līgumu ir norādīti gadījumi, kad patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības, tajā skaitā:

— preces vai pakalpojuma cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nevar kontrolēt un kuras var rasties atteikuma tiesību termiņā;
— prece tiek izgatavota pēc patērētāja norādījumiem vai prece ir nepārprotami personalizēta;
— prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
— patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ, piemēram, kompresijas zeķes un zeķubikses, elastīgas saites, kinezioloģiskie teipi, medicīniskās jostas, starplikas kājas pirkstiem, plāksteri, individuālās aizsardzības līdzekli (sejas maskas, respiratori, vairogi, cimdi);
— prece tās īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām.